NOVÝ PODVOD ODHALEN: Letadla nelétají na tekuté palivo, ale na stlačený vzduch! - 5

19.04.2018 15:40

Křídla letadla - kde je to palivo?

 

Pokračujeme v této šílené myšlence, že velká letadla dnes létají na stlačený vzduch? Ok, pojďme se tedy podívat na část letadla, která má ukrývat nejvíce paliva. Jsou to křídla. Jak už dříve bylo napsáno, je těžké si představit, že by tato velká letadla létala se stotunovými křídly plnými paliva, byla ovladatelná ve větru, při naklánění na strany, stoupání vzhůru, klesání dolů, přistávání a startu... Druhou otázkou ale je, kde je to palivo přesně uloženo a kolik by ho tam vlezlo?

 

Jak vůbec vypadá takové křídlo velkého komerčního letadla? Na tomto videu vidíte Airbus A-380, pohled na levé křídlo z místa pasažera. Křídlo je pružné, drží dvě turbníny, při letu někdy vibruje, povrch shora je hladký a vypadá celistvý. Mohlo by v jeho útrobách být ukryto přes 100 tun (nebo 100.000 a více litrů) paliva? Z tohoto pohledu by člověk i mohl říct, že možná i ano.

 

 

Na tomto videu níže vidíte přistávat Airbus A-380. Vysouvá části křídla, aby mohl brzdit a klesat. Před koncem videa vidíte přiblížený záběr prostoru mezi křídly. Nevypadá to, že by tam bylo hodně místa na palivové nádrže. 

 

 

I na tomto dalším videu přistání Airbusu A-380 vidíte od času 15:38 prostor mezi křídly a mechanismus, který musí držet jednotlivé části křídla pohromadě. Kde je tedy ukryto těch více než 100.000 litrů paliva (přes 100 tun)?

 

 

Podobný záběr vidíte i u Boeingu 747-400 při přistání v Sydney. Zadní části křídla se vysouvají směrem dozadu a musí být dost bytelně spojené mechanicky s přední částí křídla, aby oddolala velkému odporu vzduchu při vysunutí, neutrhly se a daly se ovládat. Kde by tak ještě mohlo zůstat místo sto tisíc litrů paliva?

 

 

Pohled shora už známe, pojďme se podívat na pohled zdola při expanzi části křídel.

 

 

Zespod vidíte různé hřídele a mechanismy pro ovládání částí křídel. Vidíte tam i nějaké palivové nádrže?

 

 

Následující video ukazuje prostor křídel a jak křídla testují. Zajímavé je, že zatížení a mechaniku křídel testují bez palivové zátěže, prostě prázdné. Co to je potom za test, když tam chybí oněch sto tun paliva? K čemu je takový test? Ledaže by tam v praxi pak natlačili stlačený vzduch nebo tam nebylo nic...

 

 

A ještě jeden test křídla na jeho pružnost, samozřejmě opět bez paliva. 

 

 

A ještě jeden test křídla se zajímavým koncem :)

Samozřejmě opět bez paliva nebo nějaké tekutiny. Když se to křídlo dokáže takto ohnout, co by s křídlem udělalo sto tun dalšího zatížení? Neohýbalo by se k zemi? Jaktože je stále rovné při startu i při přistávání?

 

 

Tato série článků nemá dokázat, že všechna letadla létají na stlačený vzduch, to je blbost, protože jsou určitě letadla, která létají na nějaké palivo. Existují přece i auta, která jezdí na benzín, naftu, LPG, ale i na stlačený vzduch, vodu, elektřinu, apod. Tato série chce jen poukázat na to, že existují technologie využívající nejlevnější zdroj energie - vzduch. Tyto technologie jsou používány po celém světě ve velkých fabrikách a průmyslu, ale na veřejnosti se o tom nemluví. 

 

Co kdyby to lidé začali využívat pro své životy a přestali být závislí na benzínu, plynu, naftě, elektřině, za které každý den platí? Kdo by přišel o zisky a otroky dnešní doby? Proč byste chodili do práce, kdybyste si vyráběli vlastní energie, měli vlastní půdu, zahradu s ovocem, zeleninou, obilím, atd? Pracovali byste pro někoho 8-10-12 hodin denně, jen abyste přežili od měsíce k měsíci a získali pak jednou lepší důchod?