NOVÝ PODVOD ODHALEN: Letadla nelétají na tekuté palivo, ale na stlačený vzduch! - 1

17.04.2018 09:30

 

Flat eartheři odhalili v posledních měsících další velký podvod. Letadla nelétají na tekuté palivo, jak se všude uvádí, ale na stlačený vzduch, který si vyrábí během letu, a pomocí over unity (volné energie). Co se týče paliva, létají tedy zadarmo. I když se to může zdát šílené, pár bodů k zamyšlení níže:

 

Velká komerční přepravní letadla jako Airbus A-380 nebo Boeing 747 natankují údajně až 320.000 litrů leteckého paliva. Vezmeme-li zhruba litr na kilogram váhy, pak to dělá až 320 TUN váhy navíc. Jen pro zajímavost: Silniční cisterna pojme zhruba přes 32 tun paliva a na obrázku vidíte, kolik gumových kol potřebuje, aby to uvezla.

 

 

Airbus A-380 načepuje údajně až deset takových cisteren. Myslíte, že těch pár vysouvacích koleček může vozit po letišti přes 300 tun paliva plus samotné letadlo, lidi a náklad? Celkem tedy okolo 570 tun? A mohou s touto váhou a koly startovat, zrychlit, brzdit, přistávat, vzlétnout?

 

 

A víte, že se podstatná část paliva údajně tankuje do křídel? Dokážete si představit ovládání letadla se statunovými křídly v silném větru nebo bouři? Nebo, když se polovina paliva spotřebuje, takže se palivo v křídlech přelévá při naklonění do stran? A už jste někdy viděli havárii letadla, které začalo hořet, ale křídla nikdy nehoří, nevybuchnou, nevzplanou, přestože tam je údajně nejvíce paliva? Všechno hoří kromě křídel. Ale tam je přece převážná část paliva?

 

Proč křídla s palivem nevybuchla nebo nehořela?

 

Když dojde k nějakému velkém leteckému neštěstí, křídla jsou vždy na kousíčky, nejsou nějakou bytelnou kovovou konstrukcí, která by měla přepravovat pravidelně sto tun paliva a být jen ukotvena k trupu bež žádné jiné podpory. Jen pro porovnání: Velký stavební jeřáb má nosnost 8 tun, a přitom nestojí na několika gumových kolečkách jako letadlo.

 

 

A co palivo? Už jste někdy sledovali tankování letadel na letišti? Asi by mělo tankovat každé, že? Nebo možná většina. A kolik času by zabralo a pod jakým tlakem natankovat 300.000 litrů paliva do křídel a části trupu? Ve Frankfurtu letadlo přiletí a za 90 minut zase startuje, tankování trvá údajně 28 minut. A pokud lítáte letadlem, tak víte, že křídlo se chvěje, je pružné, vibruje. Myslíte, že je v něm přes sto tun paliva? Zde je jedno video, které detailně rozebírá Airbus A-380, rozměry, palivové komory, atd. Jedno křídlo váží s palivem tolik, jako by na něm stály dva těžké tanky M1 Abrams Battle. Jak by se asi ovládalo letadlo, kdyby mělo na každém křídle dva těžké tanky? ... Ve videu níže najdete podrobnosti o délkách i nádržích letadla, atd.

 

Pokud umíte německy, tak zde německý překlad:

 

Pokud umíte anglicky, tak zde anglický originál:

 

Pokud věříte, že v těch křídlech jsou opravdu desítky a stovky tun tekutého paliva, 

můžete se podívat na toto video, kde je vidět trochu více do křídel.

 

 

Pro představu, jak těžké by mělo být křídlo letadla Airbus A-380 s plnou nádrží

 

 

Další video rozebírající Airbus A-380 a podvod s palivem
video je anglicky, ale pochopitelné i bez znalosti jazyka

 

Natankovat toto letadlo do plna údajně zabere 30-40 minut. Kdybychom to porovnali s olympijským bazénem, tak do něj se tankuje voda 4 dny. Podle toho by se do letadla mělo tankovat palivo okolo 7,5 hodin. To je o dost více než 40 minut. Křídla jsou z hliníku, myslíte, že se dá do nich tankovat palivo pod velkým tlakem? Co by to udělalo s hliníkem? A co by to dělalo s ovládáním letadla, kdyby se palivo vyprazdňovalo a přelévalo ve volném prostoru ze strany na stranu v jednotlivých komorách?

 

Pokračování někdy příště :)